De Groene Oase – Zeewolde

Intiem wonen aan de bosrand is de slogan voor de eerste fase met 12 twee-onder-een-kapwoningen. Voor de introductie van het project tijdens de woonmanifestatie in Zeewolde werd de projectstijl ontworpen en roll-up banieren gemaakt. Daarna zijn op basis van de DO-tekeningen de Artist Impressions en de woningplattegronden uitgewerkt.

Als verkoopdocumentatie koos Holtkamp projectontwikkeling voor een drieluik brochuremap. Deze was voorzien van de benodigde informatie over het project en de woningen en werd gebruikt als verzamelmap voor de A3-verkooptekeningen, contracten en dergelijke.

Voor de tweede fase werden er nog eens 6 twee-onder-een-kapwoningen ontwikkeld. Hiervoor werden ook nieuwe Artist Impressions en woningplattegronden gemaakt die d.m.v. een A4-folder gepresenteerd werden aan potentiële kopers.

Naast de offline media is er een responsive website ontwikkeld en een Facebookcampagne opgestart met het doel kopers en hun vrienden aan het project te binden.

Opdrachtgever:

Holtkamp projectontwikkeling BV

Website